Met het oog op talentontwikkeling gaan het World Fashion Centre in Amsterdam en Musical 2.0 een samenwerking aan rondom het educatieproject Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Speciaal voor de repetities stelt het World Fashion Centre een pop-up repetitieruimte beschikbaar. Directeur van het World Fashion Centre Marianne van der Linden-Peetsold en oprichter van Musical 2.0 Dennis Piek hebben vandaag hun handtekening gezet onder de sponsorovereenkomst.
World Fashion Centre en Musical 2.0 openen pop-up repetitieruimte Studio WFC
“Het World Fashion Centre is een goed bereikbare locatie in Amsterdam en het creatieve hart van de Nederlandse modebranche. Ik ben enorm trots dat wij op zo’n centrale en inspirerende plek aan de slag kunnen voor Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat”, aldus Dennis Piek. Studio WFC is een moderne ruimte van 300m2, gelegen op de 12e etage van de eerste toren van het World Fashion Centre. De ruimte beschikt daarnaast over 24/7 aanwezige beveiliging en een fantastisch uitzicht over Amsterdam.
Marianne van der Linden-Peetsold: “Het World Fashion Centre ondersteunt graag creatief talent in de breedste zin van het woord. Er is een etage in het World Fashion Centre met startende ontwerpers in de fashionindustrie die de kans krijgen zich hier te ontwikkelen. De talenten van Musical 2.0 zijn hierbij een leuke aanvulling op creatieve talentontwikkeling. World Fashion Centre is the place to be!”
Voor Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat deden meer dan 350 talentvolle kinderen van 7 t/m 20 jaar auditie. In Studio WFC zullen de geselecteerde 35 toptalenten zich optimaal kunnen voorbereiden op de voorstelling, die in januari 2019 in première gaat in Schouwburg De Meerse te Hoofddorp.
De kaartverkoop is reeds gestart via www.demeerse.nl.